Complemento infantil del semanario gallego A Nosa Terra núm. 1.395, grapado al mismo y con una paginación de 4 páginas impresas en color, correspondiente a la semana del 25 de febrero al 3 de marzo de 2010. Sin numeración propia, ocupando las páginas 23 a 26 dentro del semanario y según foliación del mismo.
Texto en portada:
GALEGOS NO CINE
O recente premio Goya acadado polo actor lucense Luís Tosar pola súa actuación nun filme de producción galega, trae á actualidade o cine feito en Galiza, ou feito por xente galega.
Durante moitos anos foi moi difícil falar dun cine galego de seru. Hoxe si é máis frecuente a producción de filmes totalmente galegos (como a recente Pradolongo), series da tele e obras audiovisuais en xeral, ou a participación de actores e actrices galegos en producións do cine español.
Pero durante moito tempo a presenza galega na séptima arte houbo que buscala nun pequeno número de nomes propios que fixeron brillantes carreiras no cine, tanto no eido español como no internacional. Alguns deses nomes estiveron ligados ao exilio tras da guerra civil, ou á emigración, e son aínda hoxe descoñecidos para unha maioría de galegos. Aquí vai, pois, un breve repaso a estes poucos, mais escollidos, galegos no cine.
Desglose de contenidos.
- Portada con el título y el subtítulo de la publicación, y fecha y acreditación de Gonzalo Vilas por la "Redacción/ilustracións"; en la zona inferior de la página, anuncio de la colección de libros Contos do Bernardino (Edicións A Nosa Terra).
- Págs. 2 a 3: Con un reportaje titulado "Galegos no cine" que se extendió a la mitad inferior de la tercera página. En cuya mitad superior se entregó una nueva historieta de la serie de Pepe Carreiro Os Bolechas, estructurada en dos tiras horizontales compuestas por tres y dos viñetas, que se situó en la mitad superior de la página.
- Pág. 4: Con una columna lateral situada junto al margen izquierdo consistente en un artículo de An Alfaya "Speak in english, please"; dedicándose el resto del ancho de la página a la sección (ilustrada) "Pasatempos", que entregó: una sopa de letras y un laberinto (las soluciones se incluyeron al pie de estos pasatiempos dentro de un cartucho). Más la recensión de Alba Piñeiro "A unión fai a forza" sobre el libro O monstro das palabras (María Reimóndez, Colección Merlín (Merlín)), que ocupó la mitad inferior de la misma página ilustrándose mediante una imagen de la portada del libro. En una franja inferior, cartucho con la dirección electrónica del correo de los lectores, "Recuncho d@s lecto@s".