Complemento infantil del semanario gallego A Nosa Terra núm. 1.366, grapado al mismo y con una paginación de 4 páginas impresas en color, correspondiente a la semana del 2 al 8 de julio de 2009. Sin numeración propia, ocupando las páginas 27 a 30 dentro del semanario y según foliación del mismo.
Texto en portada:
A abundancia e a calidade da pedra no noso país fixo que o traballo dos canteiros, dende as prehistóricas mámoas ou dolmens e castros até a monumental catedral de Santiago, dese forma ao noso país.
A nobreza e perdurabilidade do granito, xunto a destreza no seu traballo adquirida a través de moitas xeracións, permitiron que o legado deste oficio chegara até os noso días e sexa parte da nosa vida cotiá.
Moitas zonas de Galicia foron famosas polo número calidade dos sus canteiros, que tamén traballaron fóra da nosa terra. Estes artesáns, orgullosos sempre do seu oficio, mesmo chegaron a ter unha linguaxe propia coa que só se entendían eles.
Os materias que nos proporciona, como noutras ocasións, O Museo do Pobo Galego, permitirán achegármonos a un oficio que, aínda que perdeu importancia coa chegada de novos xeitos de construcción, pervive aínda nos modernos obradoiros-escola.
Neles asegúrase a pervivencia desde oficio e arte, aínda que con outras funcións como a da restauración de antigos edificios ou elementos pétreos, ou a realización de traballos de especial calidade e acabado.
Desglose de contenidos.
- Portada con el título y el subtítulo de la publicación, y fecha y acreditación de Gonzalo Vilas por la "Redacción/ilustracións", dando inicio a la sección divulgativa "Unidades Didácticas do Museo do Pobo Galego", con ilustraciones de Ramón Marín, que se prolongaría por las páginas dos y tres con la entrega titulada "Os canteiros"; más una tira de historieta en formato horizontal de la serie de Gonzalo Vilas As cousas do Sr. Carballo, compuesta por cuatro viñetas, en el extremo inferior, y que llevó por título "Un carballo despintado".
- Págs. 2 a 3: Con la sección divulgativa sobre "Os canteiros" ilustrada por Ramón Marín y perteneciente a las "Unidades Didácticas do Museo do pobo Galego", que ocuparía la totalidad de la página 2 y la mitad inferior de la 3. En cuya mitad superior se entregó una nueva historieta de la serie de Pepe Carreiro Os Bolechas, con una estructura de dos tiras horizontales compuestas por tres y dos viñetas; más un cartucho con la dirección electónica del correo de los lectores, "Recuncho d@s lecto@s".
- Pág. 4: Con una columna lateral situada junto al margen izquierdo consistente en un artículo de An Alfaya titulado "Vagabundo sen casa, libro pechado"; dedicándose el resto del ancho de la página a la sección (ilustrada) "Pasatempos", que entregó: una sopa de letras y un rompecabezas (las soluciones se incluyeron al pie de estos pasatiempos). Más la recensión de Alba Piñeiro titulada "Estrambótico xantar", que ocupó una franja inferior de la misma página, sobre el libro Restaurante Farruco (Chus Pereiro y Xan López Domínguez, coleccion Merlín de Xerais), e ilustrándose mediante una imagen de la portada del libro. Reservándose una franja inferior en la página para la publicidad de la colección de libros infantiles Lila Liliana de Edicións A Nosa Terra, con la reproducción de las cubiertas de: Roi quere ser mamá, Azul e Rosa, y Carlota e o Príncipe azul.